Skocz do zawartości

Regulamin

Regulamin Forum :

§1 Ogólne:

• Zarejestrowanie się na forum jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem naszego regulaminu.
• Właściciel, Administrator ma prawo do usunięcia, zbanowania konta użytkownika za nieprzestrzeganie regulaminu.
• Za nieprzestrzeganie regulaminu możesz zostać ukarany warnem, lub Twoje konto może zostać całkowicie usunięte.
• Administracja forum ma prawo do edycji regulaminu, o czym będą wzmianki poniżej.
• Każdy użytkownik forum może posiadać maksymalnie jedno konto, w przeciwnym razie wszystkie zostaną permanentnie zablokowane.
-Utworzenie i korzystanie z konta na forum jest dobrowolne i bezpłatne.
• Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy swojego hasła przypisanego do loginu i niepowierzania swojego konta osobom trzecim. 
• Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu, oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail. 
• Administracja forum nie odpowiada za treści które wstawiają użytkownicy.
• Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go.
• Wszelkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie zostaną rozpatrzone indywidualnie przez Administrację.


§2 Profil użytkownika:

• Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi.
• Zabronione jest nabijanie odwiedzin na profilu.
• Zabronione jest sprzedawanie kont.
• Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
• Każdy Użytkownik ma prawo do użycia własnej Sygnatury, Avataru, Zdjęcia.
• Login nie może przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi ostrzeżenie.
• Każdy użytkownik forum ma możliwość usunięcia, zablokowania swojego profilu, lecz operacja ta jest nieodwracalna.
• Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).


§3 Zasady pisania:

• Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. 
• Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat, lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor karany upomnieniem.
• W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji. 
• Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatnie do jego treści.
• Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum.
• Zakazane jest wypowiadania się w działach "Prośby o UB" oraz "AntiCheat" przez osoby, które nie zostaną oto poproszone. Wypowiadać mogą się tylko członkowie UbTeam lub osoba najczęściej admin banujący.
• Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną automatycznie zamknięte.
• Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone.
• Podania na admina, moderatora, grafika, redaktora, typera można składać tydzień po zamknięciu naszego ostatniego podania.  
• Zakazane jest reklamowanie innych for, lub serwerów o podobnej tematyce.
• Kolor czerwony jest tylko i wyłącznie dla Administracji forum.
• Zakazane jest nabijanie punktów reputacji w bezsensownych postach, a także wzajemnego obdarowywania się.
• Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora.
• Zabronione jest udostępnianie rozmów prywatnych bez zgody dwóch stron chyba, że służyć one będą zgłoszeniu danego zachowania łamiącego regulamin.


§4 Avatar, podpis, sygnaturka, status

• Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność. 
• W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek. 
• Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących.
• Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody.

§5 ShoutBox

• ShoutBox jest miejscem do prowadzenia rozmów pomiędzy Użytkownikami serwisu Mystic-Hunters.pl w czasie rzeczywistym. 
• ShoutBox jest częścią forum, za łamanie regulaminu będą rozdawane ostrzeżenia.
• Na ShoutBox'ie mogą pisać tylko zarejestrowani użytkownicy forum.
• Za porządek na ShoutBox'ie, oraz poziom rozmów odpowiedzialni są wszyscy piszący na nim. Jest to tylko wirtualny chat, nie należy przywiązywać większej wagi emocjonalnej do tego typu rozmów.
• Zabrania się:
• pisania wiadomości "WIELKIMI LITERAMI".
• podawania linków prowadzących do konkurencyjnych stron,for,portali.
• Floodowania i spamowania.

§6 Administracja

•Użytkownicy należący do grup administracyjnych zobowiązani są do:
• Natychmiastowych reakcji na zgłoszenia użytkowników oraz treści łamiące regulamin,
• Upomnień w formacie notatek przed nakładaniem warnów w przypadkach sytuacji sporadycznych,
• Ukrywania postów niezgodnych z regulaminem.
  • Zabrania się:
• Wykorzystywania udzielonych uprawnień do celów własnych,
• Wywyższania się spośród użytkowników nie należących do grup administracyjnych,
• Ingerowania w wiadomości prywatne użytkowników.

§7 Postanowienia końcowe

• Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu w dowolnym momencie.
• W sytuacjach spornych, nieporuszonych w niniejszym regulaminie decyzję podejmuje Administracja należąca do grup Junior Admin, Administrator oraz Właściciel.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...