Skocz do zawartości

Regulamin Forum


ChizuruYuki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel Sieci

Regulamin Forum : 

 

§1 Ogólne: 

• Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem regulaminu. 
• Właściciele oraz Administracja zastrzega sobie prawo do ZABLOKOWANIA bądź USUNIĘCIA konta użytkownika za nieprzestrzeganie regulaminu. 
•  Konto użytkownika może zostać całkowicie usunięte po otrzymaniu 3 ostrzeżeń za nieprzestrzeganie regulaminu. 
• Właściciele forum mają prawo do edycji regulaminu, o czym będą informować na bierząco. 
• Multikonta dozwolone tylko i wyłącznie jeżeli w domu znajduje się więcej niż 1 użytkownik forum. Aczkolwiek trzeba je zgłosić wcześniej do Właścicieli bądź kogoś z Administracji. W przeciwnym wypadku konta te będą permanentnie zablokowane. 
-Utworzenie i korzystanie z konta na forum jest dobrowolne i bezpłatne. 
-Dotacje nie są przymusowe ale jeżeli lubisz nasze forum możesz nas tak wesprzeć. 
• Dla własnego bezpieczeństwa Użytkownik nie powinien podawać osobom trzecim swoich danych do logowania.  
• Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu, oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.  
• Administracja forum nie odpowiada za treści które wstawiają użytkownicy. 
• Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go. 
• Wszelkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie zostaną rozpatrzone indywidualnie przez Administrację. 

 
§2 Profil użytkownika: 

 
• Zabronione jest sprzedawanie kont. 
• Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem. 
• Każdy Użytkownik ma prawo do użycia własnej Sygnatury, Avataru, Zdjęcia. 
• Login nie może przedstawiać treści pornograficznych (lub podchodzących pod pornografię), rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi ostrzeżenie. 
• Każdy użytkownik forum ma możliwość zablokowania bądź usunięcia swojego profilu NIEODWRACALNIE. 
• Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). 

 
§3 Zasady pisania: 

• Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z prawem, a w szczególności Rasistowskie, Obraźliwe, Wulgarne, Obsceniczne, Oszczercze, Nienawistne, wszelkiego rodzaju Groźby, Nieetyczne, Apatyczne.  
• Posty powtarzające się oraz nie na temat, lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor ostrzegany. 
• Tworząc post sprawdź najpierw czy nie istnieje już podobny temat oraz postaraj się podawać tylko niezbędne informacje.  
• Nazwa tematu powinna być zrozumiała i krótka. 
• Zakazane jest wypowiadania się w działach "Prośby o UB" oraz "AntiCheat" przez osoby, które nie zostaną oto poproszone. Wypowiadać mogą się Właściciele oraz członkowie UbTeam.  
-Skargi bez dowodów nie będą rozpatrywane, zostaną automatycznie zamknięte. 
• Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione. Podanie od razu zostaje wtedy odrzucone. 
• Podania na admina, moderatora, grafika, redaktora, typera można składać dwatygodnie po zamknięciu ostatniego podania.   
• Zakazane jest reklamowanie innych forów, lub serwerów o podobnej tematyce. 
• Kolor czerwony jest tylko i wyłącznie dla Administracji forum. 
• Nabijanie sobie punktów reputacji w postach typu spam, a także wzajemnego obdarowywania się będzie egzekwowane tylko 1 ostrzeżeniem, a następnie zablokowaniem. 
• Plagiat jakichkolwiek prac innych osób i umieszczanie ich na forum bez zgody autora będzie groziło automatycznym zablokowaniem konta. 
• Zabronione jest udostępnianie rozmów prywatnych bez zgody obu stron chyba, że zgłasza się łamanie regulaminu przez danego użytkownika. 


 §4 Avatar, podpis, sygnaturka, status 

 

• Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem, a w szczególności Obscenicznych, Pornograficznych, Nieetycznych.  
• W sygnaturze umieszczamy tylko trzy obrazki. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 10 linijek.  
• Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących. Chyba, że wcześniej zostało to uzgodnione z Właścicielami. 
• Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody. 

§5 ShoutBox 

• ShoutBox jest miejscem do prowadzenia rozmów pomiędzy Użytkownikami serwisu Mystic-Hunters.pl w czasie rzeczywistym.  
• ShoutBox jest częścią forum, za łamanie regulaminu będą rozdawane ostrzeżenia. 
• Na ShoutBox'ie mogą pisać tylko zarejestrowani użytkownicy forum. 
• Za porządek na ShoutBox'ie, oraz poziom rozmów odpowiedzialni są wszyscy piszący na nim. Jest to tylko wirtualny chat, nie należy przywiązywać większej wagi emocjonalnej do tego typu rozmów. 
• Zabrania się: 
• pisania wiadomości "KRZYKIEM". 
• podawania linków prowadzących do konkurencyjnych stron, forów, portali. 
• Floodowania i spamowania. 

§6 Administracja 

•Użytkownicy należący do grup administracyjnych zobowiązani są do: 
- Szybkiego reagowania na zgłoszenia użytkowników oraz treści łamiące regulamin, 
-Upomnień w formacie notatek przed nakładaniem ostrzeżeń w przypadkach sytuacji sporadycznych. 
- Usuwania postów niezgodnych z regulaminem. 
  • Zabrania się: 
- Wykorzystywania udzielonych uprawnień do celów własnych. 
- Wywyższania się w stosunku do jakiegokolwiek użytkownika foróm. Ranga Admionistracyjna nie robi z nikogo Pana i Władcy. 
- Ingerowania wiadomości prywatnych od użytkowników. 

§7 Postanowienia końcowe 

• Właściciele zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu w dowolnym momencie. 
• W sytuacjach spornych, nieporuszonych w niniejszym regulaminie decyzję podejmują Właściciele i Administracja. 
• W celu sprawdzenia czy zapoznano się z regulaminem proszę podpisać się w stworzonym do tego dziale na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...